Judaica, Jüdische Geschenke, Tallitot, Jüdischer Schmuck, Schofar & mehr

Oy Vey! Irgendetwas ist schief gelaufen. Es tut uns leid, bitte versuchen Sie es später noch einmal.
Lädt

Ashkenaz Hebrew-English Yom Kippur Machzor with Sacks Commentary

This Yom Kippur Machzor contains the prayers said on Yom Kippur, the Day of Atonement on the Jewish calendar, and features a commentary by UK Chief Rabbi Jonathan Sacks.

Maße 5.3" x 8.5"
Bearbeitungszeit: 4-6 Werktagen.
Die Bearbeitungszeit ist die zu erwartende Anzahl der Tage, die benötigt werden, bis Ihr Bestellung von unserem Designzentrum in Israel hergestellt und versandbereit ist.

Ashkenaz Hebrew-English Yom Kippur Machzor with Sacks Commentary

Rediscover the Yom Kippur prayers with this new Yom Kippur Machzor with a commentary and translation by UK Chief Rabbi Jonathan Sacks. The Machzor contains the traditional Hebrew text in clear fonts and contains the Hebrew text on the left side while the translation appears on the right. The commentary in this Machzor includes original insight and classical sources and provides clear instructions regarding the customs and laws of Yom Kippur. The Machzor has a white cover that is decorated with grey lines, gold text and blue blocks.
This Machzor is a perfect gift for any occasion!